03/11/2017

Protein Smothies od Chias Superfood!

Hej! 
Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka od Chias Superfoods. 25-go października ruszyła przedsprzedaż i postanowiłam wypróbować kolejną nowość Chias :) A co to są te Protein Smoothies? :)
PROTEIN SMOOTHIE to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób aktywnych fizycznie, które dbają o swoją sylwetkę. Świetnie sprawdza się jako około-treningowa przekąska. Wszystko przez to, że dostarcza sporą ilość białka i węglowodanów, które są niezbędne dla każdego organizmu zaraz po sporym wysiłku. Smoothie jest gotowe do spożycia, dlatego świetnie sprawdzi się, jako alternatywa dla białka zwierzęcego.
Protein Smoothie jest dla każdego! Wiele osób przez źle dobraną dietę nie dostarcza do organizmu odpowiedniej ilości białka. Dzięki jednej butelce naszego Smoothie dostarczysz organizmowi aż 9 gramów łatwo przyswajalnego białka roślinnego.
Produkty doszły do mnie dopiero dzisiaj, ponieważ mieszkam w Anglii, to i tak nieźle - tylko tydzień :) Przesyłka była szczelnie zapakowana oraz zabezpieczona, a w środku czekało na mnie te oto piękne, słoneczne pudełeczko - ten dzień od razu nabrał kolorów!


Bardzo miło, że Chias Team wypełniał kartki osobiście :)


A oto one! Przepiękne buteleczki :) Każda ma zawartość 330ml. 
Mój ulubiony to smak Guava & Coconut + Acerola - ma słodko-kwaśny orzeźwiający, naturalny smak (Skład: soki (52%) z jabłek, pomarańczy i cytryn z soków zagęszczonych, przecier bananowy, wod przecier z gujawy (8%) i mango, białko sojowe (2,3%), mleko kokosowe (2%), stabilizator: naturalna pektyna, wyciąg z aceroli, marchwi i jabłek.)

Protein Smoothie Berries & Banana + Acai - ten wariant przypadł mi trochę mniej do gustu, może to dlatego, że jest tam acai, za którymi nie przepadam, myślę, że będę mieszać ten smoothie z czymś kwaśnym (nie wiem dlaczego, ale ciąglę mam ochotę na kwaśne) myślę, że mango albo zielone jabłko się fajnie sprawdzi :) (Skład: soki (60%) z jabłek, malin (8,5%), jeżyn (6,8%) i cytryn z soków zagęszczonych, przecier bananowy, woda, przecier jagodowy (4,4%), białko sojowe (2,3%), mleko kokosowe (2%), stabilizator: naturalna pektyna, wyciąg z jagód acai)

Orange & Mango + Turmeric - ten smak też troszkę nie dla mnie, pewnie przez ten turmeric (kurkumę), też muszę dodać czegoś kwaskowatego i będzie git :) (Skład: soki (50%) z jabłek, pomarańczy, cytryn i marakui z soków zagęszczonych, woda, przecier mango (16%), przecier bananowy, białko sojowe (2,3%), mleko kokosowe (2%), stabilizator: naturalna pektyna, kurkuma)


Spróbujcie koniecznie guava plus kokos i acerola <3 Jest przeeeeeepyszny! :))))

No comments:

Post a Comment