20/11/2017

Recenzja 艣wi膮tecznej puszki od The Body Shop Vanilla Chai Festive Tin

Hej kochani 馃槉
Wiem, 偶e ostatnio by艂o bardzo cicho na blogu, a dzia艂o si臋 tak za spraw膮 szkolenia, na kt贸re ucz臋szcza艂am przez ostatnie dwa tygodnie oraz tego, 偶e w ten weekend z艂apa艂o mnie na dobre jakie艣 paskudztwo馃ぇ Od dw贸ch tygodni walczy艂am z tym jak mi si臋 wydawa艂o wirusem bior膮c neosine, ale to jednak bakteria, wi臋c zdecydowa艂am si臋 na rozpocz臋cie antybiotykoterapii. Tak na w艂asn膮 r臋k臋, poniewa偶 w Anglii lekarze na wszystko daj膮 paracetamol, a mnie jak wida膰 on nie pom贸g艂, bo razem z neosine bra艂am paracetamol. Lekarz w Polsce podczas urlopu wypisa艂 odpowiedni膮 dla mnie dawk臋 w艂a艣nie na tego typu "okazje" wi臋c nie robi臋 nic co mog艂oby mi zaszkodzi膰.


Przejd藕my do recenzji 艣wi膮tecznego zestawu od The Body Shop. W tym roku raczy nas mi臋dzy innymi seri膮 Vanilla Chai. Oto kilka s艂贸w o tej propozycji zapachowej:
VANILLA CHAI z r臋cznie zbieran膮 wanili膮 z Madagaskaru!
Ciep艂y i rozgrzewaj膮cy zapach. Kremowe mleczko i przyci膮gaj膮ca wanilia otulone nut膮 ciep艂ego cynamonu, kardamonu i s艂odkiego br膮zowego cukru tworz膮 zapach, kt贸ry pokocha Twoja sk贸ra.


Co zawiera zestaw?
60 ml 偶elu pod prysznic, 50ml cukrowego peelingu do ciala, 50ml mas艂a do cia艂a oraz 30ml kremu do r膮k. Wszystko zapakowane w z艂ot膮 puszk臋, kt贸ra przypomina du偶膮 bombk臋. Mo偶na j膮 nawet zawiesi膰.


呕el pod prysznic ma kremow膮 konsystencj臋 i mo偶na wyczu膰 w nim dominuj膮c膮 nut臋 wanilii:) s艂abo si臋 pieni.


Moim ulubie艅cem z tej serii jest peeling do cia艂a. Jest to cukrowy peeling z konkretnymi drobinkami. Jest to najlepszy peeling cukrowy jaki mia艂am okazj臋 u偶ywa膰. Drobinki pi臋knie 艣cieraj膮 nask贸rek oraz pozostawiaj膮 t艂ust膮 warstw臋, kt贸ra nat艂uszcza such膮 sk贸r臋. Brzmi jak idealna, zimowa piel臋gnacja!


Nast臋pny produkt to mas艂o do cia艂a. Ma i艣cie ma艣lan膮 konsystencj臋, ale nie jest zbite jak niekt贸re mas艂a The Body Shop. Po posmarowaniu jeszcze lekko wilgotnego cia艂a jest lekko "wodniste" zaraz po spotkaniu ze sk贸r膮 dzi臋ki czemu szybko si臋 wch艂ania. W zapachu dominuj膮 korzenne nuty!

Krem do r膮k niestety troszk臋 mnie zawi贸d艂. Wol臋 konkretniejsze specyfiki, poniewa偶 lubi臋 uczucie dobrze nawil偶onych d艂oni oraz jak krem do r膮k pozostawia lekk膮, silikonow膮 warstw臋.


Je艣li b臋dziecie mia艂y okazj臋 wybra膰 jeden kosmetyk z tej serii to zdecydowanie polecam Wam peeling! Mo偶ecie bra膰 bez wahania, jest naprawd臋 fajny:) Dzi臋kuj臋 Wam jeszcze raz za wszystkie komentarze i wiadomo艣ci na Instagramie - od razu mi lepiej... I dosta艂am si艂y, 偶eby napisa膰 dla Was recenzj臋. Jeste艣cie moj膮 GlamFamili膮! Buziaki!

1 comment: